Bio Idag, förtrollad.

Det är omöjligt att begripa vilken makt kärleken har.
Den kan hålla oss uppe i svåra tider...
...eller att få oss att göra enastående uppoffringar.
Den kan tvinga goda män till de mörkaste dåd.
Eller förmå vanliga kvinnor att söka dolda sanningar.
Och länge efter det att vi är borta
dröjer kärleken kvar,
etsad i våra minnen.
Vi söker alla efter kärlek.
Men några av oss, när vi väl har hittat den,
vill ha fyndet ogjort.


Japp idag blev det Bio, var och såg dendär nya Disneyfilmen förtrollad.
Massa mammor, pappor och deras barn.. sen jag S och L :) Men det var väl en söt film, en massa musik och massa kärlek. Sambon var på bio samtidigt men såg Arn tempelriddaren med far sin.
Så rockey var hos mormor och morfar (mamma och pappa) , dom fick vara lite barnvakt :)
han är altid så slut när han kommer där ifrån, där får han busa och göra vad han vill, skillnad från hemma det ;)

Julen var också superkul, firade med familjen och respektives partner. Vi fickl en massa saker till hemmet och lite annat smått :)

Idag har jag färgar håret brunt också, inte vart brunhårig på riktigt  sen jag gick i femman tror jag. Lite ovant men blev faktiskt nöjd :) blir nog finare när man kan börja sola lite solarium och går ner lite i vikt..
gått upp så otroligt mycket.. äter inte mer mat en vanligt, men måste väl erkänna att choklad blivit en favorit :P
Men ska fråga älsklingens föräldrara om vi får låna deras träningcyken, viillket vi troligen får.. så kan ja sitta hemma och trampa lite :P

Imorgon har vi bjudit hem älsklingens föräldrara på middag också, vi ska göra lövbiff tänkte vi. så de blir nog supetrevlig.
Och så ska Rockey till vetrinären imorgon :) får se hur det går! han ska vaccineras, cipmärkas å få nån spruta mot hundpest m.m.. lilla gubben min :)


Nej nu ska jag krypa ner i sängen brevid karln och vovven :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0