Boktips. Grattis Älskling!


Ja, kameror är verktyg som fångar bilder.
men egentligen kan de fånga så mycket mer.
De kan blotta en gömd längtan hos folk som inte borde bry sig.
De kan avslöja extraordinära hemligheter i de mest ordinära
äktenskap.
De mest fantastiska är att kameror tyst och tydligt kan
avslöja våra drömmar för oss.
Drömmar vi inte ens visste att vi hade.



Grattis till älsklingen som fyller år idag. Blev inge stockholm för deras del som planerat,
utan dom sitter hemma hos oss, käkar pizza, dricker öl och ser på film ist..
Annars har de vart en trevlig dag, med mycke besök, fika och smörgåstårta.
Hade endå sett lite fram emot en kväll för mig själv, se på film och läsa :)
Köpte en ny bok idag, "Bakom stängda dörrar".. älsklingens mamma tipsade mig om den boken förut, och hon brukar ha riktigt bra öga för sånt. Har bara kommit till sida 75 än, men den är redan fruktansvärt bra...
En såndär bok man kan hålla i handen och gå och läsa när man är ute och går till och med (tro mig det har jag gjort många ggr).

image23

Igår bokade vi hotell i örebro, (där vi har vart mycke, och båda älskar)
Vi tänkte vara där under helgen, och bara mysa. Men tyvärr måste vi boka om.
Hade helt glömt bort att vi skulle på dop till mitt kusinbarn på lördag,
och att älsklingens syster ska sova vid oss då, och så ska vi baka pepparkakor :)
Vi har inte riktigt bestämt oss än för om vi ska boka om hotellet, eller kanske åka på en kryssning ist.
Båda tycker de skulle vara grymmt kul att åka till London, och jag vet inte hur länge jag har velat åka dit.
Men tyvärr är min stora starka karl flygrädd, så det verkar inte bli nått av med det tyvärr :(

Var till MVC och lyssnade på hjärtljuden idag :) låg på 150, alldelses perfekt! .. var riktigt kul att höra :)
Och så kände jag den riktiga första sparken på handen igår, en rejäl puff  var det :) längtar så otroligt mycket ( v )


Imorgon kommer karln mins syster (även en av mina bästa vänner) förbi och firar honom,
eftersom hon jobbade idag. Då ska vi laga iordning fläskfile och klyftpotatis :) grymmt gott ^^,

Nej nu ska jag kila till soffan och fortsätta läsa :)

Kommentarer
Postat av: jaanet

visst e det typ.. absolut sanning och hon som det handar om har skrivit boken? eller? :)

2007-12-05 @ 18:50:50
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: annaaa

miss you miss beauty

2007-12-06 @ 13:33:29
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0