Blodprov.

Vi har alla en anledning att skriva om historien.
Ibland behöver vi alibin.
Ibland vill vi såra nån som sårat oss.
Och sen finns det tider då vi bara inte vill skämmas.
Där finns ju några som tycker att skriva om historien
är ett sätt att ljuga.
Men vad är egentligen historia...
annat än att godkänna lögner?



Idag gick jag upp vid sju, mammsen kom hit och hjälpte mig att sätta upp nya gardiner i sovrummet, och så skulle vara vid mvc kl nio och ta blodprov.. måste ta PKU, har haft fel på fenylallalin (fråga mig inte vad det är) sen förstorad lever, så leverprover togs också.
Sen träffade mammsen på sin kompis, så vi tog en fika i cafèterian, eftersom lillasystern min har paro där.

Ska snart göra en kopp varmt vanilj te och krypa ner i soffan med duntäcket, snöar som bara den ute :)
Och vänta på att kusinen ska komma, tvingar henne att vara här över natten, så tråkigt att vara själv.
Inte förens nästa fredag kommer Bejbi hem.

Pappsen är här nu och försöker på igång på hemtelefonen, blev inkopplad den 3, men jag har inte fått den att funka än.. är så oteknisk man bara kan bli, och så blir jag så sur (eller snarare halvt hysterisk)  när det inte funkar.


image5
 Vecka 19 (18+1)

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej hoppas att du får en bra helg, kram!

2007-11-09 @ 15:24:43
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Annaa

ååå skulle vilja se på riktigt!! och känna om någon sparkar ;)

2007-11-09 @ 16:33:30
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0