Sanningen Om Diamanter.


 

Har du träffat det perfekta paret?
Två själfrender vars kärlek aldrig dör?
Två älskare vars förhållande aldrig hotats?
Maken och frun som litar på varandra?
Om du inte har träffat det perfekta paret,
Låt mig presentera dem.
De står högst uppe på glasyren.
Hemligheten bakom deras succè?
Till att börja med,
behöver de inte titta på varandra.




Välkommen till min blogg, har tänkt att skaffa en ett tag men det har inte blivit av, så tog mig i kragen och fixade en idag.
Min karl har åkt iväg och jobbat idag.. 11dagar,  Tråkigt att han är borta så mycket.. men det tillhör jobbet.
Han jobbar som Rallare på järnvägsspåren och byter ut rälsen och så, vet inte riktigt själv vad exakt dom pysslar med faktiskt :) efter han vart borta kommer han hem två dagar sen åker han iväg igen.

Idag damp tredje boxen av Desperate Housewives ner i brevlådan, kunde inte komma lägligare.. nu har jag en massa timmar att fördriva tiden med :) absolut mitt favorit pogram.

Har inte blivigt så mycket jobb nu, (Jag jobbar som vikarie på ett sjukhem) delvis för det går i perioder när dom behöver folk, och delvis för att jag är gravid. Var på inskrivning på MVC nu den sista, fick lite skäll eftersom jag var så sen att skriva in mig. Vanligtvis gör man det i vecka 10, eller så fort man får reda på att man är gravid,
jag skrev in mig i vecka 18. Blev lite besviken på att man inte fick göra ultraljud. Tog en massa blodprover och svarade på en hel del frågor, och pratade lite. Men Nu har jag fått en tid till falun den 7:e (om två dagar), tänk att få se den lille för första gången :) Synd bara att inte karln kan följa pga av jobbet.

Vecka 19

Barnet:

Nu bildas ett talglager på kroppen som skyddar barnet där det flyter runt i fostervattnet. Detta kallas fosterfett, eller vernix. Det fastnar i lanugohåret och i hudveck. Barnets hud blir tjockare och är inte längre genomskinlig. Fingeravtrycken ristas. Bebisen reagerar på ljud och gapar tydligt.

Storlek: cirka 300 g och cirka 20 cm lång.




Har fått en riktig kula på magen, och har nästan inte ett enda plagg jag får på mig längre, leggins och mjukisar har blivigt min vardag.



                                                  image1

  Visst önskar man att man kunde vara lika snygg som Britney på denna bild när hon är gravid.





 


Kommentarer
Postat av: Annaa

Du är så snygg som hon! Snyggare.. fatta redigerad hennes bilder är

2007-11-08 @ 12:13:38
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0