gääääsp

Uch idag är jag trött! låg och läste "maskrosungen" till halv ett ungefär igår, sen skulle jag sova,
men då började Benjamin vakna, och han har vaknat från och till heeela natten, tror jag inte har sovigt med en 30 min åt gången, sen vid kl sex var det ingen ide att försöka få han att somna igen så då gick vi upp.. man har verkligen blivit bortskämd med hans sovande hela nätterna  P
Nu är Louise och Terra här, ska passa Benjamin medans jag springer och duchar.. måste bara orka ta mid dit, puh..
så ska vi åka iväg vid 12, vet inte riktigt vart det va vi skulle, för trött för att minnas, men troro det var avenyn, elller slottsparken elle rnågot sådant..
Nej nu lär jag nog rusa !

Pussochhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0