Lördag

Idag hälsade jag och Benjamin på Emelie och melina :)
Vi gick upp på stan för Benjamin skulle fotografera sig på stan, dom har ju nån fotograf på leksaksaffären,
så korten skulle komma om 2 veckor, jag och Sanna får dela lika på dom :) hihi.
Sen lämnade vi Emelie och Melina och fortsatte hem till farmor och farfar, där bjöd dom på på fläskkotletter och potatisgratäng, bra gott :) blev kvar där en stund så gick vi hem till mamma och pappa som inte sett lilla prinsen på 2 veckor :)
Följde med Sanna och kollade på huset igen, guuud va fint dom får det, kommer inte våga gå där inne :O
Sen skjusade sanna hem mig till Maria där samuel och rocky var..
Och nu har vi kommit hem :)  Nattat prinsen så han sover så gott..
Han är så himla underbar min lilla kille,
så  himla mysigt att natta honnom, ligger brevid honnom i sängen och kliar han på ryggen, och han ligger och kitlar sina små händer i hela mitt ansikte :) tror alldrig man kan beskriva kärleken till sitt barn! åå älskar dig så jag spricker!


Imorgon ska vi på kalas till Melina :D ska bli så kul :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :-D mysig liten prins ni har! :)

2008-08-17 @ 12:26:08
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi känner precis som du..underbara små barn :-)

2008-08-18 @ 09:20:55
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0