nordstan

Idag har vi vart på gallerian vid nordstan,
bra stor om man jämför med våran lilla galleria i ludvika!
Fick ett par svarta jeans i födelsedags present av maria, tack tack :)
Nu ska vi nog inte göra mycket, ska snart natta min lillkille, sen ska jag läsa klart boken, "bitterfittan" heter den,
faktiskt riktigt bra :)
På fredag åker vi hem iaf, blev inge helgjobb för samul iaf, så det var skönt, annars skulle vi inte ses på typ tre veckor.
Ska till sthlm den 22 och hälsa på Carro, jag, Benji och Micka :)
ska bli skoj, för har ju aldrig vart där nere och kikat på den nya lägenheten !

på söndag blir det kalas hos melina :D hela ett år ju, stortjejen!


och benji tröck in hela min haka i sin mun som han brukar, och självklart spydde han =)
tur att man får se ut som fan när man är mamma, spyor på kläder å vem vet allt =)


nej ska kilaa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0