städning

Och jag som var så lycklig  jag skulle slippa städa ur stugan, men där fick man!
Killarna gick på sitt shift igår kl 07, jobbat hela dagen och natten, och jobbar ända tills kl tre (om inte längre) idag! 32 timmars.. så jag har då fått packa samuel och Larres väskor med + urstädningen i stugan! Ska vara ute kl 11, men ska nog cheka ut snart, ska bara bära ner sakerna som är kvar i bilen, och dammsuga lite till.
Får se när vi kommer hem ikväll, antar att samuel behöver sova lite innan vi åker!.




Ett STOOORT grattis till världens goaste Melina som blir hela ett år idag! :)


(funkar inte att lägga in kort men det kommer sen)

Nej nu ska jag ta det sista! Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0