utidag

Kalaset igår :) Alicia och Liam har blivit så stora! :)
Alicia fick så mycke fina paket.
kul att träffa Malin och barnen igen, får se till att hitta på något när vi kommer hem från gbg!

Så firade vi ju Sannis :) hon fick också massa fina paket.. en mp3  fick hon av oss.
Sen grilla, när jag skulle ta pomfritt fick jag en stor hårig nattfjäril i dom,
hade antagligen flugit ner i min talldrig när jag titta bort, och jag är så känslig för såntdär så då skippade jag dom.


Idag ska vi ut :) fira Sanna, så fyller ju jag år på onsdag och Ida den 25e, så de blir väl lite att fira oss med,
blir jag, sanna, ida, emelie, emelie v, sen var det två tjejer till.

Ska snart ner och kika om de finns en tvättid idag igen, bara min karl vaknar!

Nej nu ska jag hämta Benji, han ligger och leker i babygymmet :)

Kramhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0