Bvc

Va på bvc med Benji igår, tyvärr minns jag inte vikten eller något, då hon glömde att skriva upp det på kortet :(
Efter bvc gick vi på stan en vända.. hittade ett linne/tunika på rean, samt lite underkläder, kul man hitta nått :)
Sen köpte jag en kofta också.. tycker dom har så himladåligt me de :( 
Jag vill ha en kofta på mig, har så tjocka armar, så vill inte gå med dom bara :P

Och imorgon är det nyår! 2008 har absolut varit det bästa året någonsin! Jag och samuel flyttade ihop, skaffade hund, bil, och framför allt ; våran älskade Benjamin kom till världen <3

Imorgon ska vi vara hemma, och mysa bara familjen.. så blir det potatisgratäng och kassler + massa mys!
Vad ska ni hitta på inför dte nya året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0