Lussebak

Har nyss gjort klart lussekatterna, blev lite sent, men haft full rulle idag!
Igår kom julgranen och lite julpynt fram, allt har liksom stannat upp efter det med Jimmy, Har inte jag vart med och letat har samuel vart det.. och idag va han med på efterlyst.. hoppas dom fått in mycke tipps.

Annars har de inte hänt mycket.. Benjamin har haft feber idag och igår,så han har vart lite grinig, sen har han börjat somna jätte sent, och ibland även vakna på nätterna.. men han verkar börja drömma mycke nu, min lilla kille.
Igår va vi upp på stan och köpte julklappar,så dom har vi slagit in och laggt uner granen, mysigt :)

Imorgon fyller min sambo år :) så det blir att fira honom, upp tidigt och städa köket, där det ser ut som en bomb slagit ner för tillfället :P GRATTIS ÄLSKALING! Skriver kanske imorgon vad han fått förnågot ;) men vet att han kommer bli väääldigt glad!


Nej nu ska jag lägga lussekatterna i påsar :)

Kommentarer
Postat av: stjärnfall

http://www.youtube.com/watch?v=ZiEHNFico7Q



spelade in det å la ut på youtube iaf någon där kan ha sett honom men inte såg på efterlyst lr så,

2008-12-04 @ 07:40:42
URL: http://itaketlyserstjarnor.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh va mysigt. Själv ställer vi inte fram granen förren någon dag innan julafton så de får vänta. Är ingen idé att ställa fram de än heller för min lilla herre kan inte vara still en sekund så han lär ju riva i allt iaf.

Marwin sover också dåligt nu, måste va nån period dom har eller nå som går för jag ahr hört att de är flera som sover dåligt och så.

Benji får krya på sej =)

Kram

2008-12-04 @ 14:37:48
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0