Söndag

Gääsp.. snart dax att sova! Jag och älsklingen har kikat på andra avenyn, Nu slipper vi kolla på det på datorn, eftersom ps3an är en dator så kan vi se de på tvn, kanon :)

Idag lagade vi iordning kött, pomfritt och sallad.. men vad vi än väljer för kött så tar vi altid nå segt å jävligt! vi kollar bara på hur det ser ut när vi köper det,:P.. men resten va gott iaf :)

Fått nån nojja på blåbärs-soppa.. mmmm det är så gott!


På tisdag skaälsklingen åka iväg till götebor, men han ska bara göra ett natt shift,
sådåska jag och Benjamin hem till svärmor/farmor och göra pepparkakshus medvärldens bästa fastrar! Sanna & Louise.. Benjamin blir såå glad när han ser dom, nästan varje gång dom kommer så skriker han rakt ut och gapskrattar och apar sig, för när dom kommer vet han att det blir massa bus =) min skrutt

Kommentarer
Postat av: Faster Sanna

absolut =) mitt eget lycorus!



vi gjorde så fina hus hihi

2008-12-09 @ 20:09:31
Postat av: Faster Sanna

fasters absoluta lyckorus! <3



fina hus vi gjorde hihi

2008-12-09 @ 20:11:26
URL: http://colorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0