alla hjärtans dag!

Japp imån är det alla hjärtans dag, har ingenting att ge Älsklingen..
eftersom han öppnade det igår :P
hade laggt de på bokhyllan,
så såg han den igår kväll å då skulle han absolut öppna den,
tog den å rev av pappret så man han inte få en syl i vädret.. å kortet hade jag inte ens hunnit skrivigt!
Han fick en mörkgrå/ljusgrån randig dragkedströja me nå silvertryck på ena sidan,
skitsnygg tyckte jag iaf den var.. han verka då gilla den iaf.. har den på sig idag!
Han och 2 killar till är och dricker hos 2 tjejer här en bit bort.. så blir de väl sportbaren för dom!

Själv ska jag göra ingenting som vanligt :P se om de går nå bra på tv sen kanske, lägga mig tidigt,
sovit knappt 6 tmmar per natt i fler dagar nu, så har haft världens huvudvärk hela dagen!

Var hos mvc idag, fortfarande dåligt med järn, får ta å köpa sånadär tabletter,
därför man är trött nästan hela tiden! Hjärtljuden låg iaf på 143 :)



Förrästen ringe en vän idag och berättade att en kille som gick i våran klass tagit självmord :(
så himla hämskt. Man har så dåligt samvate nu att man liksom inte prata med han och så,
men han var så himla blyg och tillbakadragen, så prata man med han fick man inte mer en ett ja lr nej.
Nej uch så himla hämskt, tänker på hans familj :(  R.I.P (F)

Kommentarer
Postat av: Anno0o

glad alla hjärtans dag sweetie

2008-02-14 @ 13:40:08
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0