ChinaTown och Blåbärspaj!


Har nyss kommit upp till föräldrarna som har passat vovven medans jag och M va ute en sväng!
Han har vart vid verinären idag och vaccinerats, chipmärkts och gjort nån hälsokontroll! han fick utmärkt på allting :)Hon tyckte han va så fin så, och hade bra psyke ;) hehe.

Snart kommer M tillbaka, hon skulle till sin moster och hjälpa henne med något dataproblem..
så när hon kommer ska vi äta blåbärspaj! :) 



image54


Annars har de inte hänt mycket.. E va förbi på kaffe igår, trevligt som vanligt :)
Ska träffas på onsdag igen och kika lite på stan och så. Får se om jag ska göra lite ljusa slingor också, är så sugen på å bli ljus igen, men vet inte om jag vågar! men lite slingor kan ju inte skada så mycke! 
Så ska Bejb iväg på kryssning igen på onsdag! Fira L som fyllt 20 :)
Och imorgon ska jag träffa L på stan, vi ska väl dricka lite kaffe och käka lunch på Chinatown,
vi hade tänk att rensa bufèn ;) tjockisar som vi är!


image55







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0