Full Karl!

Nu har jag vart ut och rastat vovven,
även hämtat hem min fulle karl! han var hemma och drack hos hans polare L, med A och S.
Konjak och koskenkorva.. sen kom L på den superbra idèn att Bejbi skulle svepa ett stort glas med konjak blandat med koskenkorva, så skulle han bli kvitt en skuld! och självklart gör han det :P
Så efter han okuperat badrumet  hos L och legat och spytt en timme så åkte jag och M och hämtade honom!
(Måste bara lägga till att L`s lägenhet var riktigt riktigt snygg)
Nu har jag bäddat ner honnom och ställt fram hinken med ett stort glas vatten och två ipren :) Hahaha, tja "vi" tjänade ju 500 kr på det.. ;) och det är självförvållat! Bara att vänta tills imorgon! guuud va han kommer åma sig! haha.

image56
skål på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0