Handikappad gravid ?

Men fyfan, Vaknade vid nio idag och kollar ut! Det är KRITVITT, och det snöar än.. är säkert flera decimeter vid det här laget! Jag som trodde det var slut på snön nu, det var ju 6+ igår, började ju få riktiga vårkännslor!
Känndes som ja skulle kunna vart ute å gått i timmar med Rocky igår morse, för de va så varmt :(
Nej ge oss sommar nu!

Nu har Bejbi åkt iväg, hoppas dom får kul idag :)
Förrästen har han också en blogg,  http://samy.bloggagratis.se/  :)

Vid ett tiden ska jag träffa syster, E och M på stan, vi ska dricka lite kaffe och tjåla! Synd att inte I kunde följa med :(
Så kommer kanske Miss M hit senare och gör mig lite sällskap!


Mora trippen blev uppskuten några dagar, blev hembjuden till E :)
Dom är några tjejer som ska förfesta, så då ska jag vara med, dricka cola och lime :P
Äh de är iaf kul att få komma iväg å träffa lite tjejer! och hon är faktiskt den första och den enda som ens har frågat om jag vill vara med. Jag menar, bara för att man är gravid är man ju inte handikappad! Och det är ju inte så att man går på krogen precis! då blev jag hur som helst glad! Känner att de behövs!

Nu ringde Miss M,. hon kommer hit på lite kaffe! Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0