Nagelförlängning och tandblekning!

Idag blir det ännu en lugn lördagkväll för mig! Ska storsäda sen (mitt i natten ja).. hade inte tid innan,
var på kusinbarnets kalas :) storkillen blev två år! Hade jätte trevligt, så sällan man träffas släckten sådär :)
Och så hämtade jag hem vagnen, köpte den av kusinen min, så snällt :)
Sen när jag kom hem slocknade jag och sov til 19.00, blev inte mycke sömn , gick och la oss sent sen upp tidigt med vovven, fick ta ut han denhär morgonen med, eftersom bejb skulle åka till stugan med honnom :)

Som tur vad var det lite goingar inne på msn som inet heller kan festa :)  L som är beräknad 2 dagar efter mig (även jobbarkompis, kanske nämnt henne tidigare) och sen S, som nyss blivigt tvilling mamma!


Är så himla sugen på att fixa nagelförlängning, vart sugen och planerat att gjort det hur länge som helst.
Men eftersom jag jobbar inom vården så får man inte ha långa naglar + att det inte är det smidigaste,
så har det kännts onödigt och inte blivit av! Men ska ha de som belöning sen efter bebisen kommit och man ska gå ner alla kilon. Får man sätta upp en gräns, tex 7 kilo = nagelförlängning.

image44
Så otroligt frächt och snyggt! (så långt ifrån hur man känner sig nu!) hehe.

sen efter tex 14 kg så får de bli tandblekning! Också velat göra det länge, men har väl inte direkt haft råd!
Fast min kompis gjorde hemma blekning, och hennes tänder är så fina och kritvita! så funderar på att köra med samma hon gjorde, hon är verkligen helnöjd med resultatet!

image50

"iWhite tandblekning, finns att köpa på bl.a Åhlens. Kostar runt 500kr och sen kan man köpa till en "efterblekings-stick" för ca 200kr. Allt som allt blir det bra mycket billigare än att göra det hos tandäkaren. Man sparar tusenlappar."



 


Ååå bebis nu får du komma snart, jag längtar efter dig! <3

Kommentarer
Postat av: Spillerill

Jag vill också bleka tänderna.. Så himla fint o fräscht med VITA tänder och ett litet plus i kanten är ju om man är sådär fint gyllenbrun i hyn! :) Tack för tipset! ^^ Kramis

2008-01-20 @ 12:52:10
URL: http://spirelli.blogg.se
Postat av: Spillerill

Dax för en update ^^

2008-01-24 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0