Namnförslag? Redan vecka 31!

Nu har dom ringt om föräldragruppen! :)
Den börjar den 13:e feb kl 13.00, håller på i två timmar!
bara det att jag har tid hos min barnmorska den 13:e kl 13.30,
och hon är på semester nu och är int etillbaka förens den 13:e.. får se om jag ringer och försöker boka om tiden sen eller om jag struntar i att gå den första gången.
L blev iaf beviljad Havandeskaps penning, känns bra, eftersom vi har samma jobb så vode det ju riktigt konstigt om inte jag också fick det.. väntar bara på att dom ska skicka hem papperna nångång! det går ju inte i det snabbaste laget!

Har gått in i vecka 31 nu, tiden efter vecka 20 har gått så himla fort :O
tänk när jag och L satt och pratade och tyckte vi hade gått så himla långt när vi va inne på v. 20 :)
(behöver fortfarande en massa namnförslag)



Vecka 31

Barnet:

Barnet är 39 cm långt och väger 1.6 kg. Det händer mycket varje vecka.
 Barnet börjar lägga på sig underhudsfett och huden är mer rosa än röd.
Det har fortfarande ganska stor rörelsefrihet inne i livmodern och har troligen inte lagt sig till rätta än,
även om det finns barn som redan nu lägger sig med huvudet ner i bäckeningången.


Kommentarer
Postat av: Elin

Liam tkr jag är underbart,
Thella är också ett favorit namn!

Usch va mysigt med en bäbis,

2008-02-01 @ 17:49:24
URL: http://moreofelin.tjejsajten.se
Postat av: Annaa

hah tänkte också precis säga Liam.. det är så fint..
tycker du ska välja nått ovanligt och fint namn.. liksom är inte så kul att heta som alla andra.. jag har 4-5 kompisar som också heter Anna.. Skoj likosm .. eehh nja.. man ska inte behöva säga både för och efternamn i skolan för att veta vem man menar ;)

2008-02-02 @ 13:46:17
URL: http://mizzsunshine.blogg.se
Postat av: Malin

hmm..namn..alltid lika svårt..Ett flick namn som jag ville ha var Nova, tycker det är jätte fint..och Ebba=D..Pojknamn är JÄTTE svårt..Kevin är ett namn som jag tycker om..=D..

2008-02-06 @ 23:16:34
URL: http://malinnordh.blogg.se
Postat av: Lotta

Lukas är ju ett riktigt fint namn :) och Emelie om de blir en tjej :)

2008-02-07 @ 20:44:37
URL: http://exoticgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0