Rimmel 19:- /st

Har nyss kommit hem från stan! Det blev bara jag, syster och E som fikade tillslut :P
I skulle på möte och M hade två klippningar! Men de va iaf jätte trevligt förutom att jag fick så jäkla ont i ryggen av allt gående, men blev ju kaffe två ggr iaf ;) så jag skulle kunna sätta mig och vila lite ;)
Gjorde iaf fynd :D på parfym affären på gallerian sålde dom ut en massa Rimmel smink för 19kr!  tyckte jag va heeelt perfekt efetrsom jag behövde nytt! =)  och att göra fynd är alltid lika kul!


image57



Kommentarer
Postat av: emma

tack för ditt tips...ska faktist till stranden nu med abby så nöär vi e hemma ..och hon är helt slut..då ska jag prova att klippa..hehe

2008-01-31 @ 12:25:08
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0