buhuu..

Nu har älsklingen åkt iväg och jobbat, riktigt tråkigt :(
Stackar ska åka tåg i 11 timmar, och inte kan han sova heller, eftersom han har tågbyten varannan timme ungefär.
Umgicks familjen hela dagen tills det var dax för han att åka, då åkte jag hem till mammsen och pappsen och ska sova här inatt.. så var vi ute och promenerade  jag, ida, tindra och rocky.

Imorgon fyller syster min år, så vi ska dit  och gratta henne :)

nej nu är det snart dax  att gå och lägga sig, eller kanske kika lite på tv,
skrutten min har sovit sen kl åtta :)
han är så duktig och sover hela nätterna än, ett bra tag vaknade han vid tio varje morgon,
men nu har han börjat gå upp mellan 6 - 7, men man får ju inte klaga =)
Världens underbaraste och snällaste unge, svårt att fatta att man någonsin har kunnat leva utan han.
På tisdag ska vi hälsa på Jenny (min tremännings), träffa hennes lilla färsking Emil :)
ska bli kul att se han, man glömmer bort att dom vart sådär små, för dom växer ju så himla snabbt!
Får se om det blir en till bebis 2011 ;)


Nej nu ska jag gå och pussa lite på min skrutt, sen blir det tvn!

Puss




Mina fina pojkar.


Kommentarer
Postat av: mia

Gud va han växer oh blir stor. så söt=)

2008-07-23 @ 00:56:01
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: mia

jadå klart jag har msn=)

mia[email protected]

2008-07-23 @ 16:19:44
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0