Herregud..

Vad varmt det har varit idag! Har vart hos svärmor sen igår,
så idag har vi setat ute hela dagen, Benji har legat nakenfis i skuggan och badat lite i baljan!
Han är så underbar min lilla kille :) finns nog ingen snällare Bebis :)

Så har jag vart ute med Rocky nyss, Ida hängde med, så vi gick lite i skogen,
är så varmt så rocky flåsade som bara den när vi kom tillbaka.. jobbit för dom när det är såhär varmt, med dendär tjocka pälsen!

Sov hos Emelie och Melina i tisdags, riktigt trevligt! =) skrämmde upp oss ordentligt med allt spöksnack,
så vaknade melina vid ett, så höll jag i henne, så kollade hon på mig och flinade och pekade mot fönstret å sa "dääär"
hjärtat höll på att hoppa ur kroppen, blev skitskraj eftersom man redan va så uppskrämd =) hehe..

Saknar samuel, hoppas på att han kommer hem på tisdag!!

nej nu ska jag natta prinsen!!
puss


Lite kort








Kommentarer
Postat av: Anno0o

ååååå så fina bilder! Måste ses snart saknar dig å himla mycket

2008-07-25 @ 11:08:08
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Häftig den var den stora bilden, ser ut som om han gör "hårdrockshanden" ;)

2008-07-26 @ 17:34:42
URL: http://triffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0