måndag,tisdag

Sitter med en kopp kaffe och tar lite paus från städningen!
Har benjis rum kvar, har tagit bort ena byrån och så har jag skruvat av skötbordet så det blev en bokhylla (Henviks från ikea) .. använde aldrig skötbordet, byter alltid på han i sängen så :)
sen skulle jag sätta i ett kort i en ram, så sprack glaset så jag skar upp tummen, min vanliga tur :)

Igår sa dom att det skulle ha blivit åska,
så jag och Benjamin gick hem till farmor/svärmor, är så åskrädd så skönt att inte vara själv då :)
(dock blev det ingen åska, inte ens en droppe regn)
Iaf när vi skulle gå dit så hade jag vagnen hos mamma och pappa, så då kunde jag ta bärselet tänkte jag,
men det hittade jag inte heller .. så jag packade ihop en väska och en påse med hans saker som skulle med, sen tog jag han under armen och gick.. tur är det ju ingen superlång bit, och vi klara oss från oväder :)
(Bärselet låg i väskan jag hade med mig med hans saker) =)
så jag va inte så dum när jag var tvärsäker på att jag hade det hemma! :)
Lugn dag idag, vi har setat på gården och druckit massa kaffe, så har Benjamin badat i sin nya fina pool han  fick av sanna i namnsdags present! Grattis på namnsdagen mammas älskling!

IMÅN kommer älsklingen hem!! :)
Han sitter på tåget nu.. 12 timmar..stackarn, han åkte vid 20.00 och är framme i ludvika 09.30
Saknar dig!! <3

Nej nu ska jag städa klart Benjis rum, så ska jag nog göra Lasagne tills imorgon :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0