Göteborg

Imorgon bär det iväg till göteborg, så nu har jag setat och tankat ner lite musik, för de lär man ju ha med sig!
I torsdags tog Malin studenten, så då va vi där och kollade på henne gick upp 5 på morgonen och gjorde iordning henne, hon var så fin så :)
sen åkte hon vidare och firade med släkten på hennes mammas sida,
så då firade vi maria som tog högskoleexamen! :) så vi hade gjort prinsess tema, ballonget, duk, talldrikar, muggar sugrör osv i prinsess, och självklart fick ha en tiara kvällen till ära! Så grillade vi och hade det trevligt.
I present fick hon en hambock, 2 badenbaden stolar och en stor lykta.

Sen på fredan så blev det firande för malin! Grillning även då, och självklart jordgubbstårta! :)

Så har vi köpt bil, men blev inte den vi hade tänkt, utan en opel omega sport combi, helnöjda iaf! :)




Älskar dig Benjamin, kan inte förstå hur man har kunnat leva utan dig.
Du betyder allt och så mycket mer för mig, min underbara lilla prins.

Kommentarer
Postat av: Jag.

Snacka om att ni har dålig smak på bilar! :O

2008-06-09 @ 16:35:38
Postat av: Mäjlin

Grattis till bilen, va skoj=) Hoppas du får det kul i Göteborg..Hör av dig när du kommit hem så får vi hitta på nått..

Kramar

2008-06-14 @ 20:34:52
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: AnnoOo~

SAknar dig och lilla benjamin!!! <3

2008-06-26 @ 20:22:25
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0