Vila i frid.

Vila i frid Johanna, 1 Juni 2008

Kan fortfarande inte förstå att det är sant, att bra en människa kan försvinna så snabbt.
Igår låg jag och tänkte på förra vintern, då när vi umgicks..
Alla våra fikan och frukostar på Engèl, och när vi pratade med varandra, fast om helt olika saker :)
Alla gångerna på gymmet, och hur irriterade vi var när vi va i badhuset när dendär killlen kutade fram och tillbaka!
När vi låg i din soffa och kollade på sex and the city boxen!
När du kom hem till mig när jag bodde i ettan efter du jobbat natt och lånade kläder,
hur mycket du tyckte om min röda everest vinterjackan, självklart fick du den..
och när jag va och hämtade det vita TV bordet jag hade i ettan som jag fick av dig.
Alla nätterna vi jobbade, när alla satt och tjåla på balkongen och rökte.
när jag tänker på dig så tänker jag "listor" :) det var typiskt "johanna" att skriva listor på precis allt!
Men sen tappade vi kontakten mer och mer, men jag är iaf glad att jag han träffa dig veckan innan..
Du var så fin.
Tänker på din familj, alla dina vänner och "din anna"

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag beklagar sorgen!

2008-06-07 @ 07:15:14
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0