Grattis!

Måste börja med att säga grattis till älsklingen som klarade uppkörningen idag! :)
tror nog jag blev gladare en han! :)

idag har ja inte gjort så mycket (som vanligt) .. vaknade fem imorse av världens värk, men den gick över efter en stund, så då la jag mig och läste någon timme och väntade på att få väcka älsklingen som skulle vara vid trafikskolan kl sju :) sen somnade jag om och vaknade och stutsade upp när han kom hem! :)

Sen gick jag hem ill Ida och drack lite kaffe och tjålade skit.. så ringde sanna och emelie och hörde om jag skulle med till rusta som öppnade idag, självklart skulle jag det! :)
När dom kom och hämtade mig fick vi pizza pengar av sanna för att samul klarar uppkörningen, och ännumer paket till bebisen :D Fick en sån fin laban handdug och snuttefilt! Tack så jätte mycke :D du är så himla snäll, tänk om ungen visste hur bortskämd den är redan nu ^^, sanna kommer ju med små paket var och varannan dag :D

Iallafall åkte vi till rusta, s¨å stog det nån vakt där för de va kö utanför, för att de inte skulle bli för trångt inne i affären antagligen.. och när han såg mig kom han fram och fråga om jag ville gå in i gången och sätta mig i deras hambock, och att den va jätte bekväm, men jag tackade nej och skrattade lite, så frågade han igen om jag va säker på att jag inte ville det, tackade nej igen. Sen efter ett par sekunder verkade han få dåligt samvete och kom fram och sa att vi kunde få gå in (före dom andra ;) ) för han tyckte inte jag skulle stå där ute, för de va ju så kallt och omd e skulle hända nått, så vi tacka så mycke och gick in! haha de va så gullit så! Emelie och Sanna tyckte jag skulle följa med dom överallt nu ;)

Sen kom Älsklingen och Larry och hämtade upp mig så åkte vi och handlade lite och köpte pizza :)


Sökt ny lägenhet har vi också gjort, en trea :) ska ringa imorgon och höra när vi kan kika på den, var dock en som va före oss, så nu får vi hålla tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0