Miss you Darling!

Nu har älsklingen åkt iväg och jobbat, nu är han nere i Malmö.. ska vara där minst en vecka, men kan bli upp till tio dagar.
Sju åkte han imorse, men endå är det redan så himla tomt :(
och man märker så väl på Rocky att han saknar han,
ligger vid dörren och väntar.. Satta på högtalartelefonen när han ringde och rocky blev helt galen och sprang och kollade runt sig och fatta inte nå vart det kom ifrån :)

Annars har dagen gått fort, slappade på soffan och kolla på de vanliga,
Nanny, montel williams show, våra bästa år, Oprah, Rachel Ray, våra bästa år igen, Ohpra igen och Dr phil,
Haha tragiskt det låter :D men faktum är att jag inte gör så mycket mer vettigt, går ut och går med hunden emellanåt bara :P  Jobbigt och ansträngande att gå sträckorna i lägenheten bara.. jaja snart är detta över iaf :)
Städa har jag också hunnit med, fast blir att fortsätta imorgon.

Älsklingens syster och mamma kom förbi också, hans mamma tog med Rocky på en riktig långpromenad medans jag och S åkte hem te dom (lånade lite filmer och en bok) sen åkte vi och handlade.
Stod den konstigaste människan i kassan breve oss :D Hahaha hon pratade i sån speed fart, 580 typ, med sig själv, "jag å mina hundar, man ska respektera mig å mina hundar" sen en massa obegripligt man inte hörde ett dugg av, tänkte först om hon hade handsfree men icke, hon stog och pratade ut i tomma intet, så såg hon så rolig ut (förlåt vet att man inte ska säga så) men kunde inte hålla mig för skratt.. så köpte hon nog en 30påsar med soppor, får se om hon klarar äta upp dedär innan bäst före datumet :P



Igår så fick vi hem skötbordet :) så farmor och älsklingen höll på att bygga ihop det,
och jag och farfar drack kaffe och kollade på :) ..
men de blev jätte fint, är supernöjd, vill bara ha lite å fylla de med nu! får ta de när pengarna kommer :)



Ååå jag saknar dig redan älskling! hur ska vi klara oss utan dig hela sommaren :( <3
4 året nu och du betyder så otroligt mycket <3 helt underbar är du!

Imorgon (18mars) är det 20 dagar kvar till BF :)
ber för gud att slippa gå över tiden, för nu vill jag ha dig här hos mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0