vecka 38

Ännu en dag utan älsklingen, och det är så fruktansvärt tomt!
Dagen har vart upp och ner.. både skratt och gråt!
Fick besök av Syster min på morgonen, drack lite cappucino och pratade lite, så trevligt så:)
Sen senare på eftermiddagen kom I, hennes mamma och lillesyster förbi och fikade lite!

Tappade min tandborste i toaletten också för den delen :) ramlade ur badrumsskåpet, ner i handfatet och stutsa rakt ner i toan.. hehe tur att de inte är långt te willys :)


Kollade på "inte utan min dotter" igår kväll, sett den förut också men fyfasen vad hämsk den är,
man kan riktigt känna hur paniken kryper i kroppen, nej uch uch, tur att dom kom hem tillslut iaf!
Ikväll efter 2½ män blir det nog att kika på "happy feet",  och sen lägga sig och fortsätta läsa boken om Anna Nicole Smith, lånade de av S igår så har inte kommit så långt, men den verkar vara riktigt bra! :)
Så svart att hitta bra "läsställning" i sängen bara, ligger man på rygg känns de som att inälvorna krossas så får ligga på sidan me kuddar under både magen och armen, ser ut som en riktig michilingubbe, tycker synd om mig själv =) haha.

image74
vecka 38 (37+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0