Läkarbesök

Idag har min lilla plutt vart till BVC på läkarbesök ,han var jätte duktig, inge ledsen alls!
Kissade rakt ut på golvet två gånger, tur dom är vana! hehe
Allt såg iaf jätte bra ut, och han går upp i vikt som han ska!
5400 och 57 lång, mammas tjockis :)

Efter besöket gick vi upp på stan och mötte Ida som var och klippte sig,
sen gick vi  till cafè engel och åt frukost.. kikade lite på stan när det öppnade och sen gick vi hem.


På fredag ska jag,sanna, emelie och våra små (Melina och Benji) äta lunch på stan, ska bli trevligt :)
så kommer älsklingen hem på fredag! så trist när han är borta.. se om vi kikar på marknaden en stund på dagen.
Å Grillkvällen på lördag!

På tisdag får jag besök av kusin min och hennes små, ska bli kul :)
Vi hade ju släktträff nyss, men tyvärr krockade den med göteborgsresan,
hade sett fram emot den, men jag får vänta tills nästa år!

Emma har vart här en sväng nu på kvällen, myst lite med Benji.


Nej nu ska jag ta och städa lite, står fullt med klädpåsar i hallen..


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0