Piknik

Igår var jag och Benjamin på stan och åt lunch med Emelie och Melina, sen gick vi vidare till villgott,
var en hel del folk med sina bebisar där, kul att se alla ^^,
Sen åkte jag till borlänge med malin, hittade en kofta, linne och ett par skor.

Och idag så har jag vi vart hemma vid Emelie och haft piknik :) så himla varmt och skönt ute!
Nu håller jag på att städa, blir alltis att göra det såhär sent, men man vill ju inte vara inne på dagarna nu när det är sånthär väder, så får man passa på när lillkillen sommnat :)
Imorgon kommer älsklingen heeem! gud vad skönt! :)
Kika på balen imorgon också, sen så kommer moster från mora hit,
så då ska jag hem till mamma&pappa och visa upp lilla prinsen för henne! :)


Nej nu ska jag göra lite cappucino och städa klart så jag kan gå och lägga mig,
så trött, men klockan är trotts allt 23.42, blir ju ganska tidiga morgonar nu :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0