natt och dag

Vilken skillnad det är när Samuel jobbar natt och dag.
Har han jobbat natt så är han uppe halva natten, och sover till ett, om inte längre på eftermiddagarna när han kommer hem.
Jobbar han dag,  dåär han dö trött och har redan sovit en stund på soffan innan klockan 22.
Och går upp tidigt, som idag fick jag sovmorgon, och när jag gick upp kl 10, då hade han redan lagat mat! haha
Igår va Samuel sådär jätte trött, så vi gick in och la oss, sen ringde hans mobil..så jag sprang upp och svarade för jag inte ville att han skulle vakna, tänkte att de va nån fullis som ville ha skjuss..men så är det svärmor på andra endan..
"Sover ni?? men klockan är ju bara tio!"  Snacka om pensionärs varning på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0