hatthyllan

Nu har den rammlat ner IGEN,samuel satt upp ju den igår.. den rammlar nerlite då och då..får välborra nya hål. Drygt!
Slö dag idag, vaknade vid 10 (fick sovmorgon)! , hade riktigt ont i halsen och täppt i näsan IGEN .. men blev bättre.
Blev ingenlångpromenad med Maria idag,f ick bli en vända kring nottjärn ist.

Har setat och kollatpånån politik debbat, men gav upp.. tog min kaffe kopp och satt mig här ist. Samuel får kika på det där själv :)

Tänk vad roligt det kan vara att krypa och ta det man inte får ha, laddningsladden till datorn, rockys matskål osv.. och så snabb kan man vara när man vill dig!
I Benjamins rum, vid dörren har vi en grind, så han får vara där inne en stund då och då när jag ska fixa med nått..
slutar alltid med att han kryper till grinden och grinar, sen när vi öppnar grinden så kryper han fort som attan efter oss...
Så goo min lilla älskling! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men plutten då! nog är dom snabba allt, herregud man hinner inte med alls. milton ÄLSKAR att vara och pilla i Charlies vattenskål och på pappas xbox :P

vad ska ni hitta på för skoj i helgen? :)

2008-10-16 @ 19:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0