Ikea!

Och så blev det :)



Grabbarna skulle göra ett jobb i västerås på två timmar,så dom lämnade av mig, Zae, och Benjamin vid ett köpcenter. Gick runt och kollade lite, tänkte kika efter en Jacka eller ett par skor.. men Zae kom iaf hem med två myströjjor.)
Och så fikade vi :) såklart!
Gick in på Toys`r`us, så fick Benjamin en jätte fin nalle puh mobil, som pratar och sjunger en massa av zae och Alex i tidig julklapp, jätte snällt :) och Benjamin älskar den!




När grabbarna kom tillbaka så åkte vi och käkade!
Alex tänkte beställa in 5 vitlöksbröd, men servitören sa att han trodde att det räckte med två,
och de gjorde det kan ja då lova, för dom va stora som en hel pizza och uppslizade.



Och så kom vi till Ikea tillslut! Så det blev en sänggavel och ett nytt köksbord! :)
Sen lite småsaker som , påslakansett, örngott, badrummsmatta..



Alex och Zae följde med hem och hjälpte att bära ner grejjer i förrådet, in med det nya och ut med det gammla :)
tusen TACK för hjälpen, så himla snällt!

När dom far iväg så har jag och samuel sysslat med att bygga ihop sakerna, eller tja, jag fixade 3½ stol Och bäddade i sängen, och Samuel fick ta resten.. blev jättenöjd! nu är de bara storstädning imorgon som fattas.. sen åka ner och köpa löpare till bordet, stols dynor , nya gardiner och lite smått.

Eftersom zae va fotograf, märkte jag att det inte fanns nått kort på henne, så lägger upp ett från hennes bdb.



Tack för en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Och jag som tycker att Nova har blivit stor, när man ser eran stora sötnos inser man att hon fortfarande bara är en pyttis :) längtar tills vi ses!

Kramar Isabelle o Nova

2008-10-27 @ 23:33:07
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0