ikväll:)

Kom nyss hemfrån trädgårn:)
Har faktiskt vart ute idag! Benjamin & Rocky har vart hemma hos världens bästa farmor Maria och faster Louise :)
Har har nog haft det hur bra som helst!
Var hemma hos Emelie först,  jag Emelie,Emma och ida,  trevligt.. men dom gick hem sen,så jag och emelie gick vidare. För ovanlighetens skull var det faktiskt trevlitgt! Träffade min kusin ett tag så vi pratade lite!..
Så träffade jag på Alex och Shai, fick skjuss hem av dom med, så snällt!!!
Så nu håller jag på att göra vegg snitzel och kina mix :)
Sen ska jag ringa Älsklingen och sova.. lång promenad med Rocky imorgon!! =)

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

va du också på trägårn?? hm, jag med :D

2008-10-12 @ 11:51:41
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0