Låååång lista

OM DIG
Namn - Sabina Rose-Marie Gustafsson
Födelsedag - 6 Augusti
Hemstad - Mora, flyttade till Ludvika sen.
Ögonfärg - Blå
Hårfärg - Blond
Längd - 160
Höger- eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Lejon
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Nej, träffades en onsdag, flyttade ihop på fredagen, och nu vart gifta typ 30 år.
Skor idag - Emelies stövlar
Rädslor - Småkryp, spöken
Mål för året - Det minns jag inte :)
Det första du tänker på när du vaknar - "tyyyst, sov benjamin"
 
ANTAL:
 Syskon - 4, 2 killar, 2 tjejer
Piercings - Nej, har haft men tagit ur alla.
Tatueringar - Ja, älva på magen, som inte är sådär jätte vacker längre :)

FRAMTDEN
Namn på barn - Benjamin! (framtida barn har vi bara ett  tjej namn, Cornelia Aurora)
Vad vill du bli när du blir gammal - Miljonär, ..pensionerad :)
Drömjobbet - Vete sjutton...

FAVORIT
Mat - veggsnitzel är det just nu!
Sport - Hocky
Djur - Hmm.. ingen djurälskare, men lär väl säga hund?
Glass - Sorbet
Nummer - 6
Tuggummi - Jasmin/grönt te
Helgdag - Lördag
Årstid - Sommar
Tandkräm - Colgate
Radiostation - The Voice

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Ja!
Rymt hemifrån - Ja, när jag va liten rymde jag till trädkojjan på skolan, va dock där i kanske 10 min, sen ville jag hem igen. 
Skolkat - Ja, men det får man äta upp idag
Sovit utomhus - Nej
Gråtit i skolan - Hmm, jag vet inte, säkert nångång
Spytt i skolan - Nej, men på dagis :)
Velat bli modell - Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Nepp :)
Sett en död människa - Ja, massor med ggr
Använt droger - Nej
Ätit sushi - Nej, men skulle vela prova :)
Retats - Ja

THIS OR THAT
Cider/öl
Pepsi/Cola
Mc Donalds/Burger king
Choklad/vanilj
Jordgubbar/blåbär
Kött/veg
Tv/
Film
Gitarr/Trummor 
Adidas/Nike
Kakor/
Paj
Mtv/vh1
Döv/Blind

KAN DU Gå
Ner i splitt - Nej
Skriva med båda händerna - Ja
Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors - Ja
Nudda näsan med tungan - Nej

VEM VAR DEN SENASTE
Du nuddade - Benjamin
Du pratade med - Sanna
Du msn:ade med - Mia
Du kramade - Benjamin
Du skällde på - Rocky :P

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät:  Oj, de va nog länge sen, minns inte :S
Filmen:  5 minuter av Mamma Mia, den sög. HATAR musikaler.. tror dom hunnit sjunga 4 låtar på 10 min, då åkte den av illa kvikt.
Tuggade tuggummi: 1½ timme sen typ
Drog ett skämt: ööö minns inte
Sjöng en sång: Idag!
 
VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - stor gräsmatta, lekstuga, utemöbler
Lyssnar du på musik just nu - Nej, jo reklam musik =)
Vad har du på dej - Stickad tunika, Leggins
Vad är det på din musmatta - Har ingen, bara dendär lilla rutan på bärbara, å den är iaf svart
 
HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Hmm, vet inte, men de har säkert alla tjejer, på skoj och allvar
Ljugit om din ålder - Nej, inte vad jag kan minnas
Bråkat utan anledning - Ja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0