Tisdag

Igår va en lugn och skön dag hemma:)
Linda,Pw och Miltonkom förbi en sväng på kaffe.

Benjamin har fått seperations ångest ,nån fasdom kan ha vid denhär åldern.. han vill bara sitta i knät hela tiden, sätter jag han på golvet blir hanjätte ledsen och drar i mig. Jätte mysigt att han är så gosig, men jobbigt att man inte kan dammsuga eller nått utan att bära på han.. blir lite svårt vill jag lova :) Men de är bar att bära, det går ju över iaf!
Nu ligger han och sover iaf.. skruttungen!

Idag blir också en lugn dag hemma.. men ska iaf ut och kika om jag hittar en ny matta till köket, och sen nå småsaker till hemmet.

Kommentarer
Postat av: Sanna

nu var det längesen sötnos!

2008-10-28 @ 12:54:10
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Anno0o~

guu va gosigt att han är på sånt humör :D vill också syta han!

2008-10-28 @ 15:24:36
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte ensam. Maya är precis likadan, försvinner jag ur hennes synfält 1 SEKUND så blir hon ledsen o gråter på en gång..pluttan..

2008-10-28 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0