Torsdag

Igår va jag hemma hos Ida och hennes mamma på kaffe, det är altid lika trevligt :)

Sen gick jag vidare hem till mamma och pappa, jag skulle hjälpa Sanna att flytta lite kartonger till huset
så mamma fick passa prinsen.
Blev rätt sent, vi kom hem efter 12 på natten, så det kändes inte som nån ide att släpa hem Benjamin mitt i natten, så vi stannade och sov över där ist! :)

Så kom älsklingen hem idag! :) och nu ska han vara hemma ända tills på onsdag.. de va sista veckan i göteborg nu..
Så nu börjar han i stockholm istället. Skönt att ha han hemma enda tills onsdag, men tråkigt att han ska jobba vecka+helg+vecka innan han kommer hem nästa gång :(

Idag har vi iaf bara vart hemma och tagit de lungt.. blev taccos till middag, sen lite desperate housewives och massa bus med Benjamin, han blir alltid lika glad när pappa kommer hem :)
Och nu har han börja ställt sig mot soffan hela tiden! sen går han en bit när han håller i sig, släpper ibland och håller bara i sig med en hand :) tänk va fort det går, kan lova att det är full rulle här hemma!

På lördag ska jag och Sanna till kyrkogården och tända ljus.. Morfar, Anna, Anita, Karin, Johanna, twins..
Vackert när det är mörkt och hela kyrkogården är full av tända ljus.

Nej nu måste jag sova.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0