Bilolycka i örebro

Nu ligger man i sin egna säng igen, finns nog inget som kan slå den! (eller jo, sannas säng)
Jag och Samuel ligger med en varsin laptop i knät :) nördar.

Idag nä vi va på väg hem från göteborg så hamnade vi i en lååång bil-kö.. väl framme stod det en barndbil, bärgningsbil, massa polisbilar och så åkte det förbi ca 7 ambulanser.. var två bilar som kört ner i diket.. en av bilarna såg ut som ett dragspel :/ så himla otäkt att se.. dom kan verkligen inte ha klarat sig.. den va helt platt och ihop tryck..
Den andra bilden va hela framsidan ihoptryckt på. Får se om det står nått om olyckan i nån tidning, så man vet hur det gick med dom :/

Imorgon ska jag och Benji förlja med Sanna och Emelie T på grängesbergsmarknaden :) alltid kul att kika lite iaf.


Benjamin somnade nog inte förens vid 22 idag, eller han somnade, men så fort jag la ner honom så vaknade han och grät, försökte med att bara ge han nappen men det funkade inte, så då va det bara att plocka upp han, och så fort han kom upp somnade han i famnen.. och så blev det några vändor.. mitt älskade lilla troll :)
Nu sover han iaf :) Han har börjat drömma lite "mardrömmar" tror jag, ibland när han ligger och sover så kommer surläppen och så gnyr han och gnäller, han ser så himla söt ut :)



Såhär arg blir jag närdet tar förlång tid mellan tuggorna när jag äter.



Samuel hade en väldig inlevelse när han spådde med orakelboken :)
Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0