Dag 2 i Gbg

Idag har de faktiskt vart fint väder här :) så skönt, iaf en dag utan en massa regn..
fast nu mot kvällen började det regna, men det gör mig inget, för så ska jag endå vara inne :)
Inte gjort så mycket idag, var till nått köpcenter och köpte mat och lite saker till Rocky,
sen åkte vi till frölunda torg och köpte med oss mat! sen så har vi mest vart inne och myst, härligt att bara få umgås med familjen! :)
Älsklingen jobbar, Benjamin och Rocky ligger och sover. så jag ska nog ta och kika på en film snart!
Kikade på Girl in the park igår, helt okej, sen kikade jag på stuck, totalt vädelös, såndär riktigt jobbig film.


Satt iaf och kollade på youtube idag, som ni kan se i inlägget nedanför,
såg ett klipp om en liten tjej, henns pappa skakade henne när hon var 4 månader, hon bröt både armar, ben, blev blind, fick en hjärnskada,slutade andas och fick ligga i respirator.
(Han gjorde det för att hon inte slutade gråta)
Nu var hon fem år, men i hennes utveckling stannade hon på 4 månader..
Det är så hämsk, jag förstår inte hur folk tänker, hur kan man bara ta upp ett barn och skaka det medvetslöst? :S
det måste ju vara nån form av sjukt störda psykopater! ett skott i nacken borde dom ha hela bunten.



Benjamin och Rocky


Lite mys innan läggdax :) Rocky är som tur är jätte snäll,
ibland undrar man om han ens vet att Benjamin finns :)


mina fina pojkar


Det är tur att man får se ut hur man vill när man lever camping liv :)
Idag strosade jag runt ute i natt-tröjjan och samuels skor som är sisådär 10 storlekar förstora =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Åhh de är ju såå mysigt och campa och bara få vara med familjen.. =)

Ha en fortsatt bra vecka..

Kramar

2008-09-10 @ 07:54:50
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lotta

2008-09-11 @ 17:10:34
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Min nya blogg...haha, är jag en velis eller vad ? :P Men denna kommer jag att behålla iaf :D Känns "rätt" med denna :) Hoppas att ni har de skojj =) Kram syrran !

2008-09-11 @ 17:11:45
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0