gosat med Bebis

Idag fick jag sovmorgon, kära svärmor gick in och tog Benjamin imorse.. sö skönt :)
Sen gjorde jag mig ordning och drog ner på stan, träffade på Emelie och Sara en snabbsväng innan dom skulle gå hem, sen gick jag runt och kikade lite.. köpte en nyckelknippa till Benjamin som jag tänkte han kunde ha i vagnen, den verkar han då gilla iaf :)
Sen skulle jag gå och möta upp Jenny på vägen innan vi skulle till villgott, men träffade samuels pappa, så vi stod och pratade ett tag, så det slutade att hon mötte mig... :) kom inte mycket längre en från gallerian till trädgårn :)
Var en massa söta bebisar där idag. Milton låg och sov mesta tiden, men en stund fick dom träffas iaf .





Sen gick vi hem till Jenny, så kom Sanna dit.. så bjöd Jenny hon på kaffe och kakor :)
Så har jag fått goosat lite med finaste Emil idag, han är såå liten skruttungen! :)

Sen åkte jag och Sanna upp till lyviksberget, kollade en sväng på rusta, så gick vi in på Jysk, ska upp dit och köpa lite saker åt Benjamin imorgon, tar kort på det imorgon ;)
In på coop också, där Sanna fyndade lite mat!

Sen åkte vi hem till svärmor, blev att vi stannade inatt igen :D Har setat och kollat på det okända och pratat.
Så fick Benjamin smaka välling för första gången ikväll, inga problem alls, han verkade tycka det va jätte gott :)
Men han vaknade nån timme senare och var jätte ledsen, så då fick han lite ersättning, så lågvi och gosade i sängen, så somnade han som en stock på en gång.. såå mysigt :) få ligga och kramas med han och klia han på ryggen, höra hans underbara små andetag, så ligger rocky alltid med oss och gosar han med :) mina underbara pojkar!


Saknar dig Samuel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0