Hos svärmor

Idag sover jag och Benjamin hos svärmor :) så nu sitter jag och svärmor med varsin laptop och tjålar lite och dricker cola :)

Idag har vi haft besök av Emelie och Melina igen :) Sen kom Sanna till oss, Benjamin fick en jätte fin "krambjönarna" nalle av henne.. inte alla som har sån tur att ha en faster som jobbar i en leksaksaffär! :)

Imorgon ska vi till villgott som jag nog skrivit tidigare, träffa Linda&Milton och Jenny&Emil.. sen ska vi ringa Sanna och så ska vi hem till Jenny, umgås lite och så ska jag och Jenny väga oss, se om det hänt nått på vågen, hihi :)

Hämta ut nått på lindex också, fick hem, nått sex månaders paket.


Sitter och försöker förklarar för Maria hur dom stora bloggarna kan tjäna pengar på sina bloggar.. sen säger hon "ja markolo har ju en blogg" "markolo? frågar jag" "jaa vadå vet du inte vem markolo är, säger hon lite uppsoffsit" "du menar inte MarkOLIO?" .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0