Kladdkaka

I förmiddags så kom gammelfarmor och - farfar hit och hälsade på,
myste lite med Benji, och fikade så klart :)
Så fick han en overål (?), vi som köpte en åt han igår :), men och andra sidan lär dom ju två, ett ombyte :)



Så åkte Samuel idag :( tråkigt.
Han ska tatuera sig på söndag, skulle skriva nått, vet inte riktigt vad.. men nått som lät som "domino patre spririto sangte" :) eller något liknande iaf.

Efter Samuel åkt så drog jag och Benjamin iväg till Ida, hon bjöd på kladdkaka med grädde, riktigt gott :)
Sen blev det en snabb sväng till mamma, så kom Sanna och hämtade upp oss.


Nu är vi iaf hemma, och Benjamin sover :)
, Skulle kolla till han för någon timme sen, för han gnydde lite,
det enda jag ser när jag kommer in är en blöja rakt upp i vädret..
så har han grävt ner huvudet i ena kanten på spjälisen, och står nästan på tå med ändan rakt upp i luften. blev ju vätt-skrämt :) tog upp han iaf, så somnade han direkt i famnen.
Han har börjat med det när han vaknar.. vänder sig självklart på mage på en gång, och snurrar gärna. ibland ryycker han upp spjälskyddet och lägger sig på tväten, tur att spjälorna är så små så inte huvuden kommer igenom :O , min toker.


Ska snart kika på några CSI avsnitt.. men först blir det :   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0