Trollungar

Sovdax strax, för ovanligetens skull ska jag lägga mig och kika på csi först..
Benjamin och Melina somnade vid åtta, så har jag och Emelie druckit kaffe och bara tjålat..
Tur jag hade Benjamins vagga kvar, den är så stor, så han får sova i den inatt, bar in den till sovrummet,
så sänkte vi liggdelen på spjälsängen och ställde in den i benjamins rum, så fick Melina ta den :)
Sen har vi ju en tripp trapp stol och en vanlig, så det är som gjort för att vi ska ha Melina här :) hehe..
Och hon är väldigt förtjust i Benjamins napp-låda, tror hon testar varenda en, trollungen :)

Samuel ringde nyss och sa att han va framme, tycker det är läskigt när dom pendlar fram och tillbaka hela tiden,
finns så många idioter i trafiken :)
Spec  orolig blir man när dom har jobbat hela natten, sen sätter sig och åker hem direkt efter..
Men man lär väl vänja sig :) .. bara älskar dendär karln <3 :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet precis hur du känner. Niklas som är lastbilschaufför är jämt ute i trafiken, ofta trött o sliten. i tisdags va de nån som sköt på lastbilen med painballgevär, så han såg ingenting o höll på o köra av vägen :-/ Jag har jämt ont i magen när han är ute o kör

2008-09-22 @ 07:43:06
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0