Barbie&popcorn

Idag har jag fixat lite hemma :) men säger inte hur än, för Samuel har inte sett det.. får se om han gillar det ;)
Sanna hjälpte mig.. blev iaf nöjd :) man får fixa lite unna för unnan.

Blev en långpromenad men Louise, Sanna och Rocky, skönt, men riktigt kallt, jag hatar kyla.. spec när de verkligen svider på kroppen, brr.. men det var trevligt iaf.. Sen blev den kokhet dusch och myskläder,
Så kollar jag, sanna och louise på en barbie film, äter popcorn och dricker cola :)
Har sovit hos svärmor i helgen, för Louise skulle iväg till kopparberg och hon är mörkrädd och våga inte vara sj'älv, och det är bra trevligt med lite sällskap för mig med!

Laddar upp lite kort från fikat på èngel och på när finaste Emil var och hälsade på!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0