Onsdag

Igår blev det stan,
först mötte Emelie & Melina upp oss på vägen, så gick vi till Bk's och inväntande Sanna,
så kom Lotta, sen kom Sanna och Emma kikade också förbi..
Efter fikat så gick Emelie och Melina hem, sen drog Lotta en stun efter
så jag, Benji, Sanna och Emma gick runt lite, letade efter present till Lossan som fyller år, och de hittade vi :)

Sen följde jag med Sanna hem till svärmor/farmor ( oj vad ovanligt att jag hänger där ;) )
drack kaffe och åt tacco paj, så var vi upp och kikade på sannas hus också,
jag blir så avundsjuk, så himla fint, vill också ha hus :) men till nästa år har vi sagt att vi ska kolla runt  iaf:)
tar väl ett tag, för köper man hus köper man ju det för att bo där hela livet, inte för att flytta efter något år.

Saknar älsklingen, han kommer hem på Fredag eftermiddag och åker på söndag igen :(
Men ska följa med dig snart igen har jag tänkt :)


Benji har bytt vagn också, så himla skönt, han är så nöjd att sitta i den, så nu är de ju kul att va ute och gå med han igen,
Han hatar att ligga i den andra vagnen, bara gnäller när man va ut, roligare när han kan va med och kika :)
Sen när han ligger på mage har han börjat ta upp knäna i krypställning sen skjuter han iväg sig, dröjer nog inte längen innan han kommer åla , han kommer nog bli mycket nöjdare då också, man ser att han vill så mycke. 
Sen har det blivit en ren kamp att byta blöja på honnom :) så fort han kommer på rygg slänger han sig över på mage, fast man håller upp benen på han så kastar han sig.
Blev inge Babycafe med Linda, Milton, Hanna och Maya idag, så får ta det en annan dag, men får se om jag kikar upp en sväng till Linda iaf, så vi kan byta bebisar en stund =)


Nej nu ska jag nog hem till mamma och pappa en stund, trist att sitta här hemma själv :)


Puss



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja känner igen det där med blöjbytet:) Hehe!

2008-09-03 @ 14:05:01
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Mia och marwin

Haha Marwin är precis lika när man ska byta blöja=)

Benji är ju bara så söt=)

2008-09-03 @ 16:15:55
URL: http://miaomarwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0