Fredag

Idag så var vi på villgott,  vi hämtade upp Mia och Marwin i morse också, så dom följde med :)
Det var en kille där som luvade Benjamin, uch va arg man blir! Och han va då ett år äldre också.
Benjamin va inte så väldigt lek-glad, han stod mest och hängde på Tessas ben, haha.. tror han fick sig en favorit!
Var skoj att träffa Malin med. även fast vi sprang om varandra lite =)
När barnen lekt klart så gick vi (mia&marwin) upp på stan och mötte upp Lotta!
Blev en fika på engel och kika i lite affärer.. Sen knatade jag och Lotta hem till Mathias, och sen vidare till mamma!
Så hämtade Samuel upp oss så åkte vi hem till pappa, hjälpte honom att få upp gardiner :)
Han hade fått så fint så! :) Så blev det lite kaffe.
Och så vidare hem! Benjamin somnade precis så bar in honom i våran säng!
Samuel är och kikar på hocky hos sin pappa..
Får se om vi tar och städar när han kommer hem.. seriöst ´har vi alldrig haft de så stökit och äckligt hemma som vi har just nu! Uch mår dåligt bara jag ser det!! Men det har vart så himla fint väder dom här dagarna,då får man ingen lust att vara inne och städa, när man kan vara ute och njuta av solen!!
Samuel hämtade den nya fotäljen idag också.

Imorgon blir det middag hos farmor och farfar :)


Lite kort från idag;
(Blev inga på Benjamin, på villgott lekte han inte och på engel så sov han som en stock)

    


   






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte inte prinsen verka må så bra när jag träffade honom, tyckte synd om honom!

2009-04-04 @ 10:47:43
Postat av: sabina

Jaha, jag märkte inte nått av att han inte mådde bra :O Han va då som vanlig när han var med mig :)

2009-04-04 @ 11:30:34
Postat av: Anonym

Han längtade väl efter dej då kanske, han kanske inte tycker om att vara borta...

2009-04-05 @ 13:58:17
Postat av: Mäjlin

Oj va otäck jag ser ut på kortet, rena halloween monstret jue..haha

2009-04-06 @ 08:26:03
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0