Söndag

Idag är det söndag, alltså dagen Samuel åker tillbaka till jobbet! Tråkigt, men sånt är livet!
Idag har de inte hänt så mycket.. gick upp, raslös som sjutton när kl var 8a, då hade man ju redan vart vaken länge. När jag fick liv i Samuel så åkte vi ut till räfsnäs med Benjamin och Rocky, gick en promenad, lekte lite och sen kollade vi på hästarna! Benjamin är helt fachinerad av dom:)

Så åkte vi hem och laga lite käk och så.. så har dagen bara flytit på..
Var och handlade massa plock godis som jag har bäddat ner mig i soffan med :)
Sen åkte vi förbi vid svärmor en vända när Samuel åkt.
Har fåttså jädrans ont i rygg, höfter och ben :/ gör riktigt ont.. molnar å värker hela tiden! Fast ja tagit verktablett :/ Hoppas för gud att det inte är foglossning utan bara något tillfälligt!
Nej nu ska ja luta mig tillbaka i soffan med min karamellkungen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0