21 December!

Det gick inte att vända Bebis!
Den hade försökt vända sig själv men moderkakan ligger i vägen,så den ligger med axel och sida neråt.
Sen har modekakan flyttat ner sig igen och en flik ligger i vägen. Så vi fick en ny tid 5 Januari, och vi skulle ställa in oss på att det skulle bli planerat snitt!
Sen sa hon även att hon igentligen skulle lägga in mig, men eftersom det är jul och allt så litade hon ist på att jag skulle omge mig bland nyktra människor med körkort :P För får jag värkar kommer jag troligen börja blöda, minska lilla måste vi åka in direkt, och blir det mycke skulle vi ringa ambulans, men de hoppas vi ju så klart att vi slipper, och det tror jag!
När vi va klara därså drog vi osstill kupolen och handlade lite Julklappar, sen till citygross och handla en massa mat till både julafton och resten av månaden :P
Tid tog det då, för vi var hemma halv tio igen. Så snart ska jag och samuel ta ett ryck och göra en storstädning och slå in lite klappar!

I morgon så ska jag på stan med Ida och handla klart dom sista paketen, och sen ska vi äta på coco thai :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0