långt emellan

Långt emellan uppdateringarna :)

Har iaf legat inne på 37an igen pga av blödning. Men allt ser bra ut med Bebis och det är huvudsaken.
Men det är ju otäck.. får se hrlänge jag får vara hemma nu innan det blir nå strul!!
Såg iaf lite kul folk från BB! Han med att se Mia och Niklas lilla tjej :) Sen träffade jag ett suprtrevligt par från Ludvika som fått sig en liten mini tös:) Sen träffade jag även Sandra från Ludvika jag låg inne med förra gången,och dom hade fått sin grabb :) Man blir inte nå Bebis sjuk! :O
Sen har jag fått tid den 21 Dec för att vända Bebis, den ligger fortfarande på tvären :P
Vissta som vänt säger att det görjätte ont, och andra att det inte känns!

I morgon fyller Samuel år! Så då kommer alla hit på lite mat. Grattis Älskling <3



Slänger upp några kort på prinsen och Emil när dom bakar pepparkakor!





  

  

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0