onsdag

Hej hej!
Idag har jag och Benjamin haft en riktig mys dag.. bara slöat.
Fast Jenny och Emil kom förbi och lekte med oss lite! Ute och busade i snön och åkte lite pulka gjorde grabbarna. Och Jenny va så snäll så hon skottade och sandade hela våran uppfart :)
Sen gick vi in och åt lussekatter :)

I morgon kommer Samuel hem! Sista dagen, sen blir han hemma tills iaf Mars! Ska bli så skönt! :)

Sen på fredag kommer samuels mormor hit och ska hjälpa att sy upp 2 par gardiner, väldigt snällt :)
Kan inte sånt, sen äger jag inte ens en sy maskin eller för den delen! :P
Sen på lördagen är vi bjudna på grekiskt julbord på akropolis av scandrail!
Sen ska väl grabbsen och dom flästa respektive ut på krogen, så då åker jag hem och myser med Benjamin och Lossan som ska sova här :)
På lördag går vi in i vecka 35 också.. Har förberett en tvätt maskin med bebis kläder ja tänkte tvätta i morgon,
är ju massa annat med som ska tvättas.. spjälsängsskydd, åkpåse, påslakansett osv.. lika bra att göra det! :)
Sen kanske det är dax att börja tänka på att ta hem vagnen snart :)

Så påminde jenny mig om att det är ju mellandags rea efter jul, så då blir det att vänta tills då och sen köpa lite bebiskläder :)

På måndag blir det nog en tripp till kupolen också efter vi vart i falun och vänt bebis.



Lägger upp några kort från när vi va i stallet och kollade på Lucia!
Blir bara från läktaren, gick inte att ta bilder på showen lr tåget då de va för mörkt :(








Världens bästa kille! Största lyckan i mitt liv! <3


Kommentarer
Postat av: lollo

fasters hjärta<3

2009-12-16 @ 23:49:03
URL: http://lolloduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0