Hehe

Sitter och tjålar lite med Emma på msn..och hon har alltid massa kul historier att dela med sig av..låg dubbelvikt av skratt.. iaf när man vet vem personen i fråga är =)


när det var snöstorm ute så åkte sophia flygplan mitt i de värsta =) så det blev super duper turbulens i flygplanet....såå sophia sprang runt som en yr höna mitt i gången och spydde ner halva flygplanet...gissa om flygvärdinnorna var skit förbannad på henne

Emma säger: jaa hn ringde mig när hon kom framEmma säger: emma!!! jag har spydde som en cockerspaniel i flygplanet och sprang fram och tillbaka



jaaduuu hon var ju till affären en dag här i veckan hade på sig sin mössa som hade åkt ner för halva fejjan så hon såg inte ett smack...och hon är ju så jäkla klantig så hon tappade allt hon hade i nävarna med mössan på svajjsen så stog hon där på alla fyra och plockade

och det värsta var att en karl försökte hjälpa henne men han kunde inte för han höll på och skratta ihjäl sig


och sophias farmor var till thailand nu i januari...och hon går ju i sömnen vettu...så hon hade väl gått upp mitt i natten och skällt ut sophias farfar..hur kunde du vara så korkad och boka en resa när du vet att jag är flygrädd och klappade till han
hahaha...men hon söp sig full på flyget så det var den bästa resan hittills tyckte hon haha....

Emma säger:

hahah har jag berättat om sömntabletterna då?

Emma säger:måste berätta

Emma säger:hon tog 2 tabletter istället för 1 så hon vaknade efter 1 och ett halvt dyg


hon är hopplös och hennes farmor då när dom skulle åka till turkiet vrålade i HELA flygplanet.....SOPHIA SOPHIA FYGPLANET ÄR KAPAT AV TALIBANER!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar ingenting syster! xd

2009-02-09 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0